The Nizkor Project: Remembering the Holocaust (Shoah)

Shofar FTP Archive File: people/l/lippai.istvan/usenet/2004/lippai.200406

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:50 EDT 2007
Article: 148524 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ - Re: French Open, Paris
Date: 1 Jun 2004 18:25:17 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:...

> te lippash, ki ez a david nalbandian?
>
> csak nem valami ormeny-zs.?

Foglalkozal a mocskos kurva anyadal es a ruhes kurva torok picsa
felesegedel te nyomorult nemet horvat keverek (ami nem lenne baj) aki
eladta sajat nepet es sajat nepe vallasat amiert beleesett egy budos
torok picsa kurvaba.

Tolem szagolhatod a budos torok picsa felesegedet (ha felesegnek
akarod hivni azt a kurvat akit egy kurd pasztortol vettel egy
birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:50 EDT 2007
Article: 148525 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar,alt.io
Subject: Re: George W. Bush is our Lord !
Date: 1 Jun 2004 18:34:29 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> <<
> Yes, pray to Bush , our god !
>  >>

> Bush csak Sharon alazatos szolgaloja.

Szomoru de igaz. Ki gondolta volna? A valasztas utan a piocak, foleg a
floridai es jewyork-i piocak nagyon piszkosul tamadtak. Azt hittem,
hogy amerikai elnok lesz de par honapal a valszatas utan elkezdett
nyalni a piocaknak. Meg kerry is, aki reszben zsido, undorodik az
ilyen nyalastol.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:51 EDT 2007
Article: 148526 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Memorial Day Amerikaba,   …CSAK ENNYI FENY MARADT Magyarorszagon
Date: 1 Jun 2004 18:38:39 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> < vetette es sok esetbe halalra kinozta>>
>
> Rakosi, szinten Szovjet allampolgar volt, nem csak Magyar. Magyar katona
> bakancsok tiportak a Szovjetek lopott foldjet WWII alatt, talan azert
> csinalt bosszu terrort.

Allampolgarsag ide, allampolgarsag ode, rakosi nem volt se magyar se
muszka hanem pioca volt.

Ami a uszkakat illeti, tolem nyomoroghatnak es nyomorognak is. Nem
sajnalom oket mert Magyarorszagnak rengeteg kart csinaltak.

> Rakosi az 56-os forradalom utan, Szovjetunioba menekult vissza a
> haverjaihoz.

Az uraihoz.

> JS

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:51 EDT 2007
Article: 148527 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 1 Jun 2004 18:39:18 -0700

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:51 EDT 2007
Article: 148545 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: French Open, Paris - Quarterfinals
Date: 2 Jun 2004 17:41:42 -0700

French Open, Paris - Quarterfinals
Men's Singles - Quarterfinals -- Complete
David Nalbandian (8) def. Gustavo Kuerten (28) 6-2, 3-6, 6-4, 7-6 (8-6)
Gaston Gaudio def. Lleyton Hewitt (12) 6-3, 6-2, 6-2

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:51 EDT 2007
Article: 148546 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 2 Jun 2004 17:48:00 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:...

> mar megint elakadt a tu a lemezen?
>
> marha ormeny

olvasdd a fentit -- tobbszor

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:51 EDT 2007
Article: 148547 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 2 Jun 2004 17:53:49 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> <<
> Ami a uszkakat illeti, tolem nyomoroghatnak es nyomorognak is. Nem
> sajnalom oket mert Magyarorszagnak rengeteg kart csinaltak.
>  >>

> A kart nem a muszkak csinaltak hanem a judobolsevizmus ami a nyakukra
> telepedett. Eppen annyira jogtalan es erkolcstelen hogy nyomorogjanak
> mint az lenne jogtalan es erkolcstelen hogy az amerikaiak nyomorogjanak
> Bushrael miatt.

A piocak (judobolsevistak) kihasznaltak a kommunizmust es azt a
hatlmat amit sztalin uralma alat kikapartak maguknak milliok kegyetlen
irtasara ugy kelet europaba mint muszka foldon. Ez nem enyhiti azt a
rettentetes pusztitast, rablast, gyilkolast, eroszkoskodast es a
legtobb ferfi elhurcolasat amit a muszkak nagy elvezetel csinaltak
Magyarorszagon.

Ha akarod sajnalhatod oket, mert a rengeteg rablas ellenere is (mint
sokan masok) nyomorognak -- en nem.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:52 EDT 2007
Article: 148567 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ - Re: Armany Today
Date: 3 Jun 2004 17:18:29 -0700

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:52 EDT 2007
Article: 148568 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 3 Jun 2004 17:20:25 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:<638tb0dd779vj0dh961jsatsost5g54dsj@4ax.com>...

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:52 EDT 2007
Article: 148569 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 3 Jun 2004 17:19:56 -0700

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:52 EDT 2007
Article: 148571 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Churchill on Jews...
Date: 4 Jun 2004 05:46:19 -0700

gilgames  wrote in message news:<7iLvc.18822$eH1.8546306@newssvr28.news.prodigy.com>...
> [...]
> equality, has been steadily growing.... There is no need to
> exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in
> the actual bringing about of the Russian Revolution by these
> international, and for the most part, atheistic Jews. It is
> certainly a very great one: it probably outweighs all others.
> With the notable exception of Lenin, the majority of the leading
> figures are Jews. Moreover, the principal inspiration and driving
> power comes from the Jewish leaders."
>

> Winston Churchill, Sunday Illustrated Herald, London,

churchill epp olyan moslek volt mint a piocak

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:53 EDT 2007
Article: 148572 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: ZZZ - Re: Armany Today
Date: 4 Jun 2004 05:48:34 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:...

> ez a liptai is egy megnagyobb  pioca-sperma-ormeny

olvasdd a fentit -- sokszor

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:53 EDT 2007
Article: 148591 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Kosher food
Date: 4 Jun 2004 16:18:25 -0700

Emberiseg (ha anak lehet nevezni) a vedetlenek elleni kegyetlensegel
hozza magara a nyomorusagot -- es meg is erdemli.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:53 EDT 2007
Article: 148611 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 5 Jun 2004 02:45:10 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> Azert volt olyan kover, biztos moslekot evett. (-:

Igy van. Nem kell minden anglo hamukat elhinni. Az anglo vilagban
istenitik de szerintem haborus bunos volt es ha maskeppp vegzodott
volna a haboru akkor az o nyakat huztak volna meg - jogosan. Tobbek
kozt churchillnek koszonhetjuk magya lakotelepek ejjeli bombazasat
amiknek rengeteg civil aldozata volt. Remelem egy pokolba rohad
sztalinal, rakosival es kadaral.

> JS
>

> "rock"  wrote in message

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:54 EDT 2007
Article: 148614 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: A haboru jetekszabalyai reformra szorulnak
Date: 5 Jun 2004 12:00:59 -0700

> [...]
> than a shield to protect civilians from terrorists. These international
> laws have become part of the problem, rather than part of the solution.
>  >>

> Szemmel lathatoan a gyerekkorban felszedett internacionalizmus ami
> idejott nagyon eros hatassal van a gondolkodasra. A szatocsok ilyesmit
> mondtak a Helsinki egyezmenyrol is.
>
> Van egy aranyszabaly: ha olyat teszel massal amit magad szamara
> elfogadhatatlannak tatasz (pl lebombazod a gyerekeit) akkor semmilyen
> kimeltre nem szamithasz. Amilyen mertekkel mersz olyannal fognak

Pontosan

somolygost megint kiengedtek -- soha se tanulnak azok a nemet orvosok

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:54 EDT 2007
Article: 148656 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Rendering plants
Date: 6 Jun 2004 10:45:29 -0700

Remelhetoleg a kegyetlen korulmenyek kozt tenyeztetett es meg kegyelen
korulmenyek kozt lemeszarolt allatok a kegyetlen banasmodhoz illo
jarvanyt fognak okozni.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:54 EDT 2007
Article: 148657 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Ronald Reagan
Date: 6 Jun 2004 10:48:28 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> <<
> (Csodálatos egybeesés a D-DAY évfordulójával.)
>
> Cs
>  >>

> Es emlekeztet arra hogy elment egy temetobe ahol SS aldozatok is voltak,
> es az alsag korusban nyuszitett hogy csak az o halottjaik halottak, csak
> azokra szabad emlekezni.

Akkor is megmutatta, hogy tiszteseges ember volt amik a kritikusai nem.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:54 EDT 2007
Article: 148667 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Men's Singles - Final
Date: 6 Jun 2004 14:08:05 -0700

Men's Singles - Final
Gaston Gaudio def. Guillermo Coria (3) 0-6, 3-6, 6-4, 6-1, 8-6
------
Hihetetlen jo bajnoksag volt. Az elodontobe 3 argentin (Gaudio, Coria
es Nalbandian) es egy volt. Gaudio jatszott legjobban ezen a heten.

Hamarosan kezdodik az angol bajnokasag (Wimbledon).

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:55 EDT 2007
Article: 148668 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 6 Jun 2004 14:18:18 -0700

gilgames  wrote in message news:<9MJwc.5809$n65.1641@newssvr33.news.prodigy.com>...
> [...]
> jarvanyt fognak okozni.
>  >.
>
> Most mar csak az a kerdes hogy ezt miert remeled miert nem felsz tole.

Nagyon keves hust eszunk (en joforman semmit) es amit eszunk az
free-range.
Undorodok a hustol mert az allatok kinzasat latom benne. Tojast eszek
de csak akkor ha free-range. Koloradoba tejet is lehet kapni
free-range tehenektol.
Nagyon sok jelenlegi betegseg is a sok hus zabalasra vezetheto vissza.
Allatok kinzasat ugyan ugy buntetnem mint az emberek kinzasat. Legtobb
tomeg gyilkos, gyerek es feleseg vero az allatok kinzasaval kezdte.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:55 EDT 2007
Article: 148705 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Men's Singles - Final
Date: 7 Jun 2004 17:28:22 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:...
> meanwhile back in gotham city:
>
> http://www.jazzspider.de/bush-for-president/Bush_and_the_pope.jpg
>
> http://urc1.cc.kuleuven.ac.be/~m0117704/Johannes-Paulussen/046%20-%20bush_pope2.jpg
>
> http://www.internetweekly.org/images/bush_pope.jpg
>
> http://www.ananova.com/images/web/47796.jpg
>
> http://www.ewog.org/popequran2.jpg

Gondolod, hogy addig mocskolod a papat amig bevesznek toroknek teged
egy nemet horvat se magyar se torok korcsot?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:55 EDT 2007
Article: 148706 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Lech Walesa Reagan-rol
Date: 7 Jun 2004 17:36:50 -0700

"When he saw injustice, he wanted to do away with it. He saw
communism, and he wanted to put an end to it."
-Lech Walesa, Poland's first post-communist president
------------
Reagan-nak sok resze volt a szu osszeomlasaba es ezert azok akik
ertekelik aszabadsagot halasak neki. Reagan arrol nem tehert, hogy a
birkak bedoltek a communista pribekek hazugsagainak es visza
valasztottak oket mint "szocialistakat".

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:55 EDT 2007
Article: 148730 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ - Re: Men's Singles - Final
Date: 8 Jun 2004 17:12:16 -0700

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:56 EDT 2007
Article: 148731 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ - Re: 5 ev utan
Date: 8 Jun 2004 17:13:20 -0700

> [...]
>
> addig fontoskodott mig kiraktak mint a macskat szarni
>
> " Denied a presidential pension, his bank accounts frozen, Lech Walesa
> goes back to the Gdansk docks Tuesday to take a job repairing
> battery-powered carts for about 650 zlotys -- $260 -- a month."
>
> http://www.chron.com/content/chronicle/world/96/04/02/lech.html

Tolem szagolhatod a budos torok picsa felesegedet (ha felesegnek
akarod hivni azt a kurvat akit egy kurd pasztortol vettel egy
birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:56 EDT 2007
Article: 148732 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Lech Walesa Reagan-rol
Date: 8 Jun 2004 17:15:28 -0700

> [...]
>  >>

> Reszleteiben mi? Lelottek a koreai gepet es semmit se csinalt.
>
> Regen bune a diktatorikus rendszer bevezetese az USA-ban. Neki
> koszonheto hogy az SS number altalanos szemlyi nyilvantarto szam lett,
> es neki koszonheto az a federal gyakorlat hogy az az onnan allamok
> befizett adokbol nekik jaro reszt csak akkor kapjak vissza, ha ugy
> ugralnak ahogy a Federal diktalja (l. Seat Belt law elrendelese ).
>
> Az tortent hogy a szatocskommunistak a SzUbol megszalltak amerikat es
> regen volt a babujuk a hataloatvetelben. Ennek megfeleloen termeszetesen

SEnki se tokeletes. Nekem az a lenyeg, hogy Reagan a szu
szetbomlasahoz sokat segitett.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:56 EDT 2007
Article: 148752 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: ZZZ - Re: Men's Singles - Final
Date: 9 Jun 2004 17:59:31 -0700

> [...]

felesegedel te nyomorult nemet horvat keverek (ami nem lenne baj) aki
eladta sajat nepet es sajat nepe vallasat amiert beleesett egy budos

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:56 EDT 2007
Article: 148753 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: ZZZ - Re: 5 ev utan
Date: 9 Jun 2004 18:00:04 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:<5vncc0pefiqbqljogihfovi57pbhragmk7@4ax.com>...

> [...]

felesegedel te nyomorult nemet horvat keverek (ami nem lenne baj) aki
eladta sajat nepet es sajat nepe vallasat amiert beleesett egy budos

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:56 EDT 2007
Article: 148754 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 9 Jun 2004 18:01:42 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> <<
> SEnki se tokeletes. Nekem az a lenyeg, hogy Reagan a szu
> szetbomlasahoz sokat segitett.
>  >>

> A bajh az hogy a SzU-bol is es magyar megfelelojebol is csak az
> egyensulyteremto es viszonylag becsulete nepikader reteg rombolodott le.
> A valoban elvtelen es csak a sajat erdekukkel torodo szatocsok
> megmaradtak es atvettek a hatalmat. Ha Reagannak barmi resze volt ebben
> akkor rosszat tett. Gondolkozz csak, miert nem mentel haza Magyarorszagra?

Nem kenheted Reagan-ra azt, hogy az emberek eldobtak az alkalmat a
szabadsagra es vissza hoztak a kommunista gyilkosokat.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:57 EDT 2007
Article: 148755 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Jo iranyba mennek a dolgok
Date: 9 Jun 2004 18:03:44 -0700

"Agnes Heringer"  wrote in message news:...

>  szoltam

>  voltal.

> 7 évvel ezelött még a Lippainak is voltak normális gondolatai idönként, és
> Zsombit kifejezetten kedveltem, sohasem gondoltam volna, hogy Gilgával egy
> platformot fognak fujni.   Ugy látszik, nem használ egyiknek sem, hogy
> öregebbek lettek.

Ha a ven banya heringer mondja akkor biztos ugy van ...

> Ági

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:57 EDT 2007
Article: 148756 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ -Re: Cher Magyarorszagon
Date: 9 Jun 2004 18:06:01 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:<33occ0poi72vai0t6j80qcjihh82pboaqt@4ax.com>...

> inkabb a bp.-i ormeny maffia kezit latom benne

Neked inkabb a budoz torok picsa

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:57 EDT 2007
Article: 148766 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Aki_v=E1ltoztat=E1st_szeretne,_az_a_?=
 =?ISO-8859-2?Q?v=E1ltoz=E1s_mellett_tegye_le_voks=E1t?=
Date: 10 Jun 2004 17:54:49 -0700

Aki változtatást szeretne, az a változás mellett tegye le voksát
Orbán Viktor az európai parlamenti választásokon való minél nagyobb
részvételre biztatatta szerda este Tokajban a választási gyűlés
résztvevőit. A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség elnöke arról beszélt,
hogy aki változtatást szeretne, az vasárnap a változás mellett tegye
le voksát.
-------
Ideje lenne egyszer es mindenkorra veget vetni a hazaaurolo avos
medegesi es pufajkas horn fele csocselek es piocak hatalmanak.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:57 EDT 2007
Article: 148767 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ - Re: megfelelo valasz
Date: 10 Jun 2004 17:56:51 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:<5cffc0l5vl1o3cbb7d1b4stn2nol5d2hmg@4ax.com>...

> [...]

felesegedel te nyomorult nemet horvat keverek (ami nem lenne baj) aki
eladta sajat nepet es sajat nepe vallasat amiert beleesett egy budos

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:58 EDT 2007
Article: 148768 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 10 Jun 2004 18:02:16 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> <<
> Nem kenheted Reagan-ra azt, hogy az emberek eldobtak az alkalmat a
> szabadsagra es vissza hoztak a kommunista gyilkosokat.
>  >>

> Sajnos igen. Reagan volt a babu a Nep hatalma kezeben amelyik
> elokeszitette a Maltai megallapodast, hogy a Nep nem bunhodhet a
> tomeggyilkossagert. Akasztott ember nem veszi at a hatalmat, Szalasi se
> tett6e.

Reagan nem tamogatta se a pufajkas horn se az avos medgesi
valasztasat.

Sok mindent el tudtam volna nezni a bush kormanynak de amiota a
hazaarulo moslek medgesit tamogattak Orban ellen azota nem tamogatom a
republikanusokat. De azert rendszeresen kapom a kunyeralo leveleket
:-)))))))

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:58 EDT 2007
Article: 148778 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 11 Jun 2004 18:15:07 -0700

> [...]
> <<
> Reagan nem tamogatta se a pufajkas horn se az avos medgesi
> valasztasat.
>  >>

> A bune az volt, hogy nem vette komolyan hogy a kommunizmus es koztuk
> Medgyesy es Horn ellenseg. Csak mondta, meggyozodes es kovetkezmenyek
> nelkul.
>
> Truman annakidejen kiirtotta a nacikat es ezt FDR keszitette elo. Reagan
>   nem tett semmi ilyet, pedig kotelessege lett volna.
>
> Sose feledd hogy ez az oldal akarhogy is szamoljuk legalabb hetszerte
> bunosebb, es Reagan cinkossagaval bunos.

Reagan nem szolgalta a piocakat -- legalabb is tudatosan nem.

Nagyon sok embernek, koztuk nekem is, Reagan valasztasa utan kezdett
javulni az elete. Nem kell minden isteniteset elhinni de az igaz, hogy
Reagan volt az egyeduli elnok aki nem kiegyezkedni hanem felszamolni
akarta a szu-t. Nekem az fontos. Jokedeju es optimista ember volt es
az atragadt az emberekre.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:58 EDT 2007
Article: 148779 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?ZZZ_-_Re:_Aki_v=E1ltoztat=E1st_szeretne,_?=
 =?ISO-8859-2?Q?az_a_v=E1ltoz=E1s_mellett_tegye_le_voks=E1t?=
Date: 11 Jun 2004 18:17:13 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:...

> meny mo.-ra, ormeny korcs
> ha po'gar akarsz lenni
> ne csak itt korteskegy nekik

Foglalkozal a mocskos kurva anyadal es a ruhes kurva torok picsa
felesegedel te moslek szarevo kommunista fereg. Eladtad sajat nepedet
es sajat neped vallasat amiert beleestel egy budos torok picsa.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:58 EDT 2007
Article: 148780 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: =?ISO-8859-1?Q?Aki_v=E1ltoztat=E1st_szeretne,_az_a_?=
 =?ISO-8859-1?Q?_v=E1ltoz=E1s_mellett_tegye_le_voks=E1t?=
Date: 11 Jun 2004 18:20:15 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> Tudja valaki mi van Matuskaval?

Remelem jo egeszsegbe van es elvezi eletet amit megerdemelt kemeny es
becsuletes munkajaval. Azt is remelem, hogy nem jon ide vissza mert ez
a pocsolya nem a hozza hasonlo uri embereknek valo.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:59 EDT 2007
Article: 148781 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Amit_a_szocialist=E1k_mondanak,_ann?=
 =?ISO-8859-2?Q?ak_az_ellenkez=F5j=E9re_kell_sz=E1m=EDtani?=
Date: 11 Jun 2004 18:22:41 -0700

Amit a szocialisták mondanak, annak az ellenkezőjére kell számítani
A kormányzat nem tartotta be azt a szerződést, amelyet két éve a
választópolgárok kötöttek vele. A választási győzelem és az egymillió
kétszázezer aláírás együttesen elegendő súlyt jelent ahhoz, hogy a
kormánynak meg kelljen tennie bizonyos lépéseket, amelyek az emberek
érdekét szolgálják - mondta Orbán Viktor péntek este Tapolcán, a
Fidesz kampányzáró nagygyűlésén.
---
Mit vartak a hazaarulo avos gazember medgesi bandatol es pioca
cinkosaiktol?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:59 EDT 2007
Article: 148796 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Germany suffer home defeat against Hungary  0:2
Date: 12 Jun 2004 18:04:44 -0700

"szaki"  wrote in message news:...
> Germany suffer home defeat against Hungary

Vegre valami jo hir!!!!!

Hajra magyarok!!!!!

Idovel meg lesznek vilga classzikus teniszezoink is - remenykedni lehet.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:59 EDT 2007
Article: 148797 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Vajon_kimondj=E1k-e_a_v=E1laszt=F3k,?=
 =?ISO-8859-2?Q?_hogy_el=E9g_volt_a_hazudoz=E1sb=F3l=3F?=
Date: 12 Jun 2004 18:11:06 -0700

Vajon kimondják-e a választók, hogy elég volt a hazudozásból?
Áder János a választás tétjének nevezte Balassagyarmaton egy
sajtótájékoztatón, hogy "a krónikus hazudozók támogatást kapnak-e,
vagy végre a magyar állampolgárok azt mondják nekik, elég volt a
hazudozásból, a szemfényvesztésből".
--------
Remeljuk!!!
Ideje lenne mar a pufajkas horn es avos medgesi fele hazaarulo
moslekokat veglegesen kivagni a parlamentbol.
--------
Miutan kivagjak oket az egesz parlamentet ki kell fertotleniteni, hogy
soha se emlekezzunk ezeknek a buzere.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:17:59 EDT 2007
Article: 148799 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: A US veteran speaks out concerning 'Other Losses'
Date: 12 Jun 2004 20:13:05 -0700

Minden esetre egy moslek gazember volt aki a jew-york is cionacikra
hallgatva elarulta Magyarorszagot 1956-ba.

Gilgames igy is azt mondana, hogy nyugodjon bekeben. En azt mondom,
hogy elvezze a poklot.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:00 EDT 2007
Article: 148825 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 13 Jun 2004 12:49:12 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:<0hinc0hofocicj9ftuve7781agg0u9qfum@4ax.com>...

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:00 EDT 2007
Article: 148826 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 13 Jun 2004 12:52:57 -0700

"szaki"  wrote in message news:<3JSyc.79683$3x.68227@attbi_s54>...
> Fiatal volt, mint a legtobb emigrans. En is 19 eves voltam, amikor
> emigraltam. Politikara akkoriban senki se gondolt, csak jobb, dusabb eletre,
> klasz kocsira.
> Halgattam eleg politikat a kommunista rendszerben, meg mijen jo lesz.
> Sajnos manapsag mar jo par osz hajam van, fejem valahogy benott es en is
> mashogy latom a dolgokat.

Pontosan! 56 utan a legtobb magyar ugy gondolta, hogy amerikaba
mindenki utalja a kommunistakat. Ez tobbnyire igaz is volt es igza is
de amit nem tudtunk az, hogy a szemet "ike" a piocak zsebebe volt es a
piocakert hagyta cserbe Szabadsagharcunkat.

> JS
>

>  wrote in message

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:00 EDT 2007
Article: 148827 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: A Werberjugend egy oregtagjnak dilemmaja
Date: 13 Jun 2004 12:54:18 -0700

> [...]
> egyenesen akkor nem lennenk alok.
>
> Valojaban ez a csport csak egy kotetlen mondjuk regi terminusokkal
> vonati beszelgetes ahol csendor is van, tehat nem fajul verekedesse..
> Barikor ki lehet menni a masik fulkebe, de nyitott embert aki nem fel
> attol hogy masnak is van velemnye nem riasztja el a masik "igazsaga"
> amit elmond, es ember meg is engedheti maganak hogy elmondja. Az al ezt
> nem engedheti meg.
>
> Szembe tudsz te nezni azzal az igazsaggal hogy az hogy a reaganan
> elsirtad magad azt bizonyitja hogy agymosott lettel? Nerm termeszetes

Ennel jobban megmondani talan en se tudtam volna:-)

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:00 EDT 2007
Article: 148834 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 13 Jun 2004 15:40:34 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> <<
> Minden esetre egy moslek gazember volt aki a jew-york is cionacikra
> hallgatva elarulta Magyarorszagot 1956-ba.
>
> Gilgames igy is azt mondana, hogy nyugodjon bekeben. En azt mondom,
> hogy elvezze a poklot.
>  >>

> Csak azt kellene elmagyaraznod hogy ilyen velemny mellett minek tartod
> Reagant. O nemcsak 10 millio magyart adott el, hanem kozel ketszaz
> szazmilliot kozep es kelet europaban es legalabb ugyaannyi amerikait is.
> Ugyanazoknak. Ugyanazert, a hatalomert.

Nagyon tevedsz. Reagan a Papaval (nem a piocakal) dolgozott a szu
szetbomlasa erdekeben.

A napokban sokszor ideztek a berlini fali felszolitasat. Gondolod,
hogy a piocak barmibe is segiteni akartak a nemeteknek?

Miert vagy elnezobb a magyarokat piszkosan elarulo "ike"-al mint a
szu-t lerombolo Reagan-al?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:00 EDT 2007
Article: 148839 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar,hun.politika
Subject: Re: Vannak meg aljaemberek
Date: 13 Jun 2004 19:04:10 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> Egy aljafajta leveleket kuldozget azz en e-mail cimemet haszanlva
> replynak. Nem tudom mi van a levelekben mert en csak nehany
> visszapantrol kapok hirt. Nem tudni mi az oka, de jo ember nem lehet

Nem lepne meg de az is lehet, hogy egy virus okozza a leveleket.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:01 EDT 2007
Article: 148840 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar,hun.politika
Date: 13 Jun 2004 19:05:37 -0700

> [...]
> visszapantrol kapok hirt. Nem tudni mi az oka, de jo ember nem lehet

Nem lepne meg de az is lehet, hogy egy virus okozza a leveleket.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:01 EDT 2007
Article: 148841 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ - Re: bekesseg es emberi egyenloseg
Date: 13 Jun 2004 19:08:36 -0700

> [...]
> februarjaban mondtak ki a a doktorok, hogy teljesen magahoz tert,
> vegul is 56 novembereben lett ujravalasztva

Tolem szagolhatod a budos torok picsa felesegedet (ha felesegnek
akarod hivni azt a kurvat akit egy kurd pasztortol vettel egy
birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

> nezetem szerint a 67-es haboru elott az "izraeli lobby"  fika volt
> akkor meg jobbara csak komonista/szocialista zsidok erdeklodtek
> izrael miben lete irant, ezert is oberkod(hat)ott az eisenhover

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:01 EDT 2007
Article: 148843 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 13 Jun 2004 19:12:22 -0700

> [...]
>
> Eisenhower 56 oszen ujravalasztas elott allt es ebben a helyzetben
> tamadta le az izreali lobby, akinek engedett. Nehez talalgatni hogy mi

Akar hogy is forgatod, eisenhower cserbe hagyta Magyarorszagot amig
Reagan erosz szovjet ellenes kulpolitikaja egesz kelet-europat
felszabaditotta a muszka hatalom alol.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:01 EDT 2007
Article: 148869 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: YYY - Re: Vannak meg aljaemberek
Date: 14 Jun 2004 17:04:04 -0700

gfunar@aol.com (GFunar) wrote in message news:<20040614063202.15734.00000675@mb-m24.aol.com>...
> bpgclm@yahoo.com  (rock) bolondul:

> LOL LOL virus, LOL te ven marha. Te meg az okos Gilgamos LOL.

cmt==funar elmesz megbaszni a roman es ss legenyek kedvencet a szopos
kurva roman zsido anyadat

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:02 EDT 2007
Article: 148870 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar,hun.politika
Date: 14 Jun 2004 17:05:54 -0700

bendeguz1@hotmail.com (bendeguz magyar) wrote in message news:...

> Nem lehet, hogy németországi román volt?

Akkor valoszinuleg cmt==funar aki mocskolodik.

> bendeguz

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:02 EDT 2007
Article: 148871 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar,hun.politika
Date: 14 Jun 2004 17:07:04 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> <<
> Ha nem volnál az aljánál is aljább akkor figyelmeztetnéd a csorót,
> de tölled mit lehet várni ????
>  >>

> Azt is t csabanak hivjak mint teged, ugy hogy erezd magad figyelmeztetve

Mit lehet varni az olyantol aki cmt, funar, kondas, ... nevek alat mocskolodik?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:02 EDT 2007
Article: 148872 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: ZZZ - Re: bekesseg es emberi egyenloseg
Date: 14 Jun 2004 17:11:58 -0700

> [...]

felesegedel te nyomorult nemet horvat keverek (ami nem lenne baj) aki
eladta sajat nepet es sajat nepe vallasat amiert beleesett egy budos

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:02 EDT 2007
Article: 148873 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 14 Jun 2004 17:16:27 -0700

> [...]
>
> Man ne is haragudj, de az hogy muszka uralom az ures frazis, es talan a
> csehek kivetelevel egyik felszaba-dult orszagnak se lett jobb sora a

Ujra; Reagan nem tehet arrol, hogy a birkak vissza szavaztak a
hazaarulo kommunista gyilkosokat.

Akinek fontos a szabadsag az elobb-utobb eleri jobb eletet is. Aki
eladja a szabadsagat ingyenminden remenyebe, annak se szabadsag se
anyagi jolet nem marad.

Sokat adomanyozunk a nalunk szerencsetlenebbeknek es megis mindeg tobb
jon be mint kimegy. Ha vallasos lennek azt mondanam, hogy az Isten is
ad azoknak akik ne mohok.

> [...]
> koltsegvetese volt, (a media nem isten es nem valtoztatja meg a
> dolgokat), es semmit sem valtoztatott a leanyzo, vagyis a szovjet
> allapot fekvesen.
>
> Remelem az Irakiakra, afganoska szabditott ma terroristaknak
> titulaltakat hatalommal visszaeloket, vagy a nicaraguaikara szabaditott
> terroristakat (ismerek valakit aki kozvetlenul utana a peace corpsal ott
> elt, es rengeteg szemelyes elmenye van az iran-kontra ugy nicaraguai
> vonzatarol), vagy a rossz emlekezetu Libanoni kalandot nem tartod Reagan

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:02 EDT 2007
Article: 148886 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 15 Jun 2004 02:50:48 -0700

gilgames  wrote in message news:<5Jtzc.24409$eH1.11139520@newssvr28.news.prodigy.com>...
> <<
> Ujra; Reagan nem tehet arrol, hogy a birkak vissza szavaztak a
> hazaarulo kommunista gyilkosokat.
>  >>

> De arrol igen, hogy a media gyakorlatilag soha nem kerult ki aa korabban
> uralmon levok kezerol.
>
> En a helyedbe emlekeznek arra, hogy Bushra szavazta a mediatevesztes miatt.
>
> Miert varod el a magyartol hogy sokkal okosabb legyen nalad?

Ahogy az irek mondjak; fool me once shame on you -- fool me twice,
smahe on me
Engem csak egyszer tudtak atverni de a birkakat tobbszor is.
Sajnos, nagyon szar a valasztek a kovetkezo valasztason. Ha mar olyan
okos vagy, mit tudsz ajanlani?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:03 EDT 2007
Article: 148887 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Mit takargat Medgyessy?
Date: 15 Jun 2004 02:54:44 -0700

Mit takargat Medgyessy?
A Fidesz - Magyar Polgári Szövetség Országgyűlési Képviselőcsoportja
megdöbbenéssel tapasztalta, hogy a szocialisták immár második
alkalommal akadályozták meg, hogy megalakulhasson a Medgyessy Péter
kormányfő fia cégének juttatott százmilliós nagyságrendű megbízásokat
vizsgáló bizottság - írja a Fidesz nevében Mátrai Márta közleményben.
----
Mit vartak a hazaarulo avos gazember medgesi bandatol es pioca
cinkosaiktol?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:03 EDT 2007
Article: 148893 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar,hun.politika
Date: 15 Jun 2004 03:01:39 -0700

"szaki"  wrote in message news:...
> Lehet, hogy "LaszloK" szelleme visszatert a sirbol, most kisertet teged!

Minek emlegeted? Nekem nem hianyzik. Ha az osszes pioca, roman es
wannabe torok provokator eltakarodna akkor a lista kitisztulna.
Elvegre ez egy magyar lista lenne ha lehetne. Elvbol vissza vagok
ezeknek minden provokaciojara de oszinten szolva sokkal jobb lenne ha
nem lennenek tudnank levelezni kedvenc filmjeinkrol.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:03 EDT 2007
Article: 148908 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: YYY - Re: Vannak meg aljaemberek
Date: 15 Jun 2004 17:20:14 -0700

"C.M.T." <320088418710@t-online.de> wrote in message news:...
> "rock"  schrieb im Newsbeitrag

> II. Amró ne foglalkozz velem !
>     mert megjárod.

cmt==funar te foglalkoztal velem a funar neved alat es azert kuldtelek
el megbaszni a roman es ss legenyek kedvencet a szopos kurva roman
zsido anyadat

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:03 EDT 2007
Article: 148962 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 16 Jun 2004 17:41:48 -0700

"C.M.T." <320088418710@t-online.de> wrote in message news:...
> "rock"  schrieb im Newsbeitrag

> III. Amró, olyan hüje vagy mint amekkora a távolság
> cmt és funár közt. igy már érted ?

mindenki tudja, hogy te aljas sunyi roman zsido tobb alnev alat mocskolodsz

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:03 EDT 2007
Article: 149082 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Antiszemitak szidjak Izraelt
Date: 18 Jun 2004 14:29:35 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> Uh!  Ezzel szokincsed ki is merult, LaszloKike?

izraelrol, az antiszemita, terroritsa, naci-bolsevik patkany feszekrol van szo?

> JS

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:04 EDT 2007
Article: 149083 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Nem zsidok was:Re: Zsidok dicserik Izrealt, CMT es LaszloK
Date: 18 Jun 2004 14:34:08 -0700

gilgames  wrote in message news:<6EzAc.219$UP3.16@newssvr31.news.prodigy.com>...
> <<
> CMT idezi David S. Rubin allitasat, milyen fejlett Izreal. Ezek a szemelyek
> tagadjak, hogy nem zsidok s.c.m-n, blah, blah
>  >>

> En is tagadom hogy zsidok lennenek.

Teknikailag igazad van de mivel mint zsidok garazdalkodnak, nem tudom
minek hivhatod oket. A te happolo es az en pioca jelzom talalobb?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:04 EDT 2007
Article: 149093 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?A_tah=F3z=F3s_szocialista_megtiltan?=
 =?ISO-8859-2?Q?=E1,_hogy_az_emberek_tal=E1lkozzanak?=
Date: 18 Jun 2004 17:00:41 -0700

A tahózós szocialista megtiltaná, hogy az emberek találkozzanak
Ismét hallat magáról Gellért Kis Gábor, a szocialisták által delegált
rádiókuratóriumi elnök. Tavaly nyáron nemes egyszerűséggel tahónak
nevezte Kondor Katalint, később kuratóriumi elnökként műsort is akart
szerkeszteni, és kényes ízlése odáig vitte, hogy a Vasárnapi Újság
betiltásáról elmélkedjék. Gellért Kis folytatja áldásos tevékenységét:
most egy civil szervezet munkáját akarja szabályozni. A Közéleti
Önképzőkör tiltakozik.
---
Mit vartak a hazaarulo avos gazember bandatol es pioca cinkosaiktol?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:04 EDT 2007
Article: 149097 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Wimbledon top seeds
Date: 18 Jun 2004 18:21:59 -0700

Wimbledon top seeds:
Federer, Roddick, Coria, Nalbandian
-----
Ferfiaknal ritka, hogy a top seed-bol lesz a bajnok. Az elso 100
jatekos annyira kozel van egymashoz, hogy formatol, szerencsetol
fuggoen akarki gyozhet.
-----
Agassi a dereka miat nem jatszik.
-----
Voltak elojatekok de igazabol Hetfon kezdodik a bajnoksag.
-----
Let the best man or woman win!

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:04 EDT 2007
Article: 149112 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Ehes diszno makkal almodik
Date: 19 Jun 2004 05:09:59 -0700

gilgames  wrote in message news:...
> <<
> Ja, aztan ki a nyertes itt? Mert kozben meg Busht megvalasztjak meg negy
> evre.
> :-)

Fene se tudja, hogy kit fognak megvalasztani de az biztos, hogy a
valasztek nagyon szar. Nagy marhak a demokratak mert most egy normalis
demokrata konnen meg tudta volna verni bush-t de ezek csak egy kerry-t
tudtak talalni. Meg az a mocsok clinton is jobban nez ki mint ezek:-)

Akarki is gyoz, nem latok sok valtozast a kovetkezo negy evbe.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:05 EDT 2007
Article: 149113 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ - Re: Antiszemitak szidjak Izraelt
Date: 19 Jun 2004 05:11:31 -0700

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:05 EDT 2007
Article: 149114 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 19 Jun 2004 05:12:44 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> Szoget a fejen utotted!

De, amint latod, a piocak hivatasos seggnyalojanak nem tetszett.

> JS
>
> "rock"  wrote in message

>  szo?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:05 EDT 2007
Article: 149115 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-1?Q?YYY_-_Re:_A_tah=F3z=F3s_szocialista_megti?=
 =?ISO-8859-1?Q?ltan_=E1,_hogy_az_emberek_tal=E1lkozzanak?=
Date: 19 Jun 2004 05:14:27 -0700

"Szent István"  wrote in message news:...

> Pofa be te ven szamar.

cmt==funar=kondas... ,megbaszod a tetves roman zsido kurva anyadat

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:05 EDT 2007
Article: 149116 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-1?Q?ZZZ_-_Re:_Fideszesed=F5_szocialist=E1k?=
Date: 19 Jun 2004 05:15:40 -0700

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:05 EDT 2007
Article: 149124 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Szarka jol megmondta -- Re: Holocaust Calendar: June 20
Date: 20 Jun 2004 03:33:27 -0700

Message 247 in thread
From: LASZLO SZARKA (szarka@flash.net)
Subject: Re: Holocaust Calendar: June 20

View this article only
Newsgroups: alt.revisionism
Date: 2002-06-20 00:09:04 PST

Who the hell want to read that shit????!!!
Szarka Laszlo
---------------------------
A magyarok kozul ki tudja mi van a Szarka baratunkal?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:06 EDT 2007
Article: 149127 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 20 Jun 2004 14:17:20 -0700

gilgames  wrote in message news:<66eBc.26083$eH1.12280092@newssvr28.news.prodigy.com>...
> <<
> A magyarok kozul ki tudja mi van a Szarka baratunkal?
>  >>

> A magyarjelen listan idezgetik (valoszinuleg a trianon listarol) es
> msn.com cimrol, ugyhogy megvan.

kosz

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:06 EDT 2007
Article: 149128 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Sz=E1zmilli=F3_a_Medgyessy-fi=FAnak:?=
Date: 20 Jun 2004 14:20:23 -0700

Százmillió a Medgyessy-fiúnak:
A Fidesz újabb kezdeményezése az igazság kiderítésére
A Fidesz az Országgyűlés hétfői ülésnapján ismét kezdeményezni fogja,
hogy a Parlament vegye napirendre a Matáv Rt.-nek jutatott
adókedvezmény és a Matáv Rt. valamint Medgyessy Péter fia cége között
létrejött szerződés összefüggéseit vizsgáló bizottság felállítására
vonatkozó javaslatot - mondta Szijjártó Péter vasárnap
sajtótájékoztatón.
---
Mit vartak a hazaarulo avos gazember medgesitol es fiatol?
Csak nem becsuletet?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:06 EDT 2007
Article: 149155 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Orb=E1n_Viktor:_Az_emberek_megv?=
 =?ISO-8859-2?Q?ont=E1k_a_bizalmat_a_korm=E1nyt=F3l?=
Date: 21 Jun 2004 17:32:44 -0700

Orbán Viktor: Az emberek megvonták a bizalmat a kormánytól
Magyarország választópolgárai közül azok, akik hajlandóak voltak
véleményt nyilvánítani az európai választásokon, azt mondták, hogy az
eddigi módon nem mehetnek tovább a dolgok, és megvonták a bizalmat a
kormánytól - mondta Orbán Viktor a Hír Tv-nek adott interjújában
vasárnap.
----
De ki e vagjak a hazaarulo avos gazember medgesi bandat es pioca
cinkosaikat?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:06 EDT 2007
Article: 149156 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: EU a nepek uj bortone?
Date: 21 Jun 2004 17:35:01 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> R.P. meg van bolondulva! Allandoan a Slovakokat es a Cheheket idezi ide,
> mint a bibliat!
> Persze, a Magyarok veszteni fognak megint, mert tobbnyire a Nemetekkel
> uzletelunk, nem az Angolokkal vagy a US-val.
> Igazad van, a Romanok jobban szopnak  mint a Magyarok.

Nemzeti sportjuk

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:06 EDT 2007
Article: 149171 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: kolorado bogar
Date: 22 Jun 2004 16:54:25 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:...

> talan ha te vezetned oket, akkor
>
> latod nelkuled meg a forr. is elbukott
>
> "itt az  ido, most vagy soha"  :-)>

Minek ugatsz bele magyar temaba te szerencsetlen se magyar se torok korcs?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:07 EDT 2007
Article: 149172 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ - Re: EU a nepek uj bortone?
Date: 22 Jun 2004 16:55:32 -0700

> [...]

birkaert) mint az egyugyu kukac aki beesett a tormaba de velem ne
foglalkozz mert nincs turelmem a hozzad hasonlo nyomorult szarevokel.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:07 EDT 2007
Article: 149176 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?A_kereszt=E9ny_=F6r=F6ks=E9g_n=E9lk?=
 =?ISO-8859-2?Q?=FCl_Eur=F3pa_sz=EDve_hi=E1nyozna?=
Date: 22 Jun 2004 19:48:10 -0700

A keresztény örökség nélkül Európa szíve hiányozna
Az európai alkotmány jelen hiányos szövegét nem tekintjük véglegesnek,
hiszen mi, keresztények tudjuk, hogy ezen a földön semmi sem végleges.
Bízunk abban, hogy a tényeket jobban ismerő és a realitást jobban
tisztelő döntéshozók a közeljövőben helyre fogják hozni a hibát. A
Fidesz képviselői is támogatni fogják ezt a módosítást - áll a Fidesz
Egyházi Egyeztető Tanácsa nyilatkozatában.
------
Akinek nem tetszik europa kereszteny hagyomanya az el mehet ...

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:07 EDT 2007
Article: 149186 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: ZZZ - Re: EU a nepek uj bortone?
Date: 23 Jun 2004 15:48:45 -0700

> [...]

torok picsa kurvaba.

> du alte hosenscheisser, mar megint ezen jar az eszed?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:07 EDT 2007
Article: 149187 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?A_kereszt=E9ny_=F6r=F6ks=E9g_n=E9lk?=
 =?ISO-8859-2?Q?=FCl_Eur=F3pa_sz=EDve_hi=E1nyozna?=
Date: 23 Jun 2004 15:49:27 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> No?! Zsidok szerint ok fedeztek fel Europat, mint Columbusz Amerikat. Ok
> voltak a legelsok a kozelkeleten, ok teremtettek a vilag civilizaciojat,
> mindenki mas barbar es gonosz volt.
> Zsidok nelkul a fold se forogna, azert teremtettek Einsteint, hogy az
> megmagyaraza! (-:

Ilyenek a piocak es nyaloik.

> JS
>

> "rock"  wrote in message

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:08 EDT 2007
Article: 149203 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?A_gazdas=E1g_leggyeng=E9bb_l=E1ncsze?=
 =?ISO-8859-2?Q?me_a_korm=E1ny_gazdas=E1gpolitik=E1ja?=
Date: 24 Jun 2004 16:22:01 -0700

A gazdaság leggyengébb láncszeme a kormány gazdaságpolitikája
Továbbra is gazdaságpolitikai bizonytalanság, kapkodás és
tehetetlenség jellemezi az MSZP-SZDSZ-kormány működését; a magyar
gazdaság leggyengébb láncszeme a kormány gazdaságpolitikája - mondta
Varga Mihály, a Fidesz költségvetési munkacsoportjának vezetője
sajtótájékoztatón csütörtökön.
------
Azert kell kivagni a hazaarulo avos gazember medgesi bandat a pioca
cionkosaikal.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:08 EDT 2007
Article: 149204 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?YYY_-_Re:_cmt=3D=3Dfunar_b=F6mb=F6l=E9s_Re:?=
 =?ISO-8859-2?Q?_ZZZ_-_Re:_EU_a_nepek_uj_bortone=3F?=
Date: 24 Jun 2004 19:39:40 -0700

> Pofa be te ven kukac mert picsan fognak rugni es vonits mint a Murany kutyaja.

cmt==funar elmehetsz megbaszni a roman es ss legenyek kedvencet a
szopos kurva roman zsido anyadat

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:08 EDT 2007
Article: 149210 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?A_Medgyessy-korm=E1ny_politik=E1j=E1ban_el?=
 =?ISO-8859-2?Q?s=F5_a_haszon_=E9s_csak_m=E1sodik_az_ember?=
Date: 25 Jun 2004 18:59:48 -0700

A Medgyessy-kormány politikájában első a haszon és csak második az
ember
A félidő véget ért és úgy tűnik, hogy a Medgyessy Péter vezette
szocialista-szabad demokrata kormány vesztésre áll azon a pályán,
amelyet esélyegyenlőségnek hívunk - mondta Harrach Péter, a
Fidesz-Magyar Polgári Szövetség Szociális Kabinetjének vezetője
pénteki, budapesti sajtótájékoztatóján.
------
Mit vartak a hazaarulo avos gazember medgesi bandatol es cinkosaiktol
a magyar nepet gyulolo rakosi-zsido terror banda utodaitol?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:08 EDT 2007
Article: 149211 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Kadar azert nagyobb rendet tartott
Date: 26 Jun 2004 01:45:16 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> 56-os foradalom alatt is csak azok a fegyverek voltak, amit az AVO-soktol
> elszedtek, szerencsere a Magyar hadsereg egy resze a forradalom mellet alt,
> azert volt sikeres egy ideig.

A laktanyak is kiadtak a fegyvereket a szabadsagharcosoknak.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:08 EDT 2007
Article: 149217 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 26 Jun 2004 11:04:47 -0700

"szaki"  wrote in message news:...
> "rock"  wrote in message
>  AVO-soktol
>  alt,

> Mi utan a Honvedseg a szabadsag harc melle alt!

Voltak olyan egysegek akik altak a szabadsagharc melle, hogy nem
voltak hajlandok a szabadsagharcosokra loni, atadtak a fegyveruket es
haza mentek. Voltak olyan egysegek akik harcoltak a muszkak ellen de
nem sokaig mivel ongyilkosagnak tartottak a starapa tankokal a muszkak
modern tankjai ellen harcolni. Szemembe mindegyik hazafiasan
viselkedett es csak az avosok, pufajkasok viselkedese erdemel
elitelest es a cselekedeteikhez melto megtorlast. A piocak allandoan
ugatnak az ellenuk elkovetett serelmekert de amikor felhozod a
rakosi-zsido, kadar, horn es medgesi fele sopredek garazdalkodasit
akkor ugya piocak mint a piocak seggnyaloja rogton neked esik.

> JS

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:09 EDT 2007
Article: 149219 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 26 Jun 2004 11:08:11 -0700

gilgames  wrote in message news:<1DcDc.29018$eH1.13601892@newssvr28.news.prodigy.com>...
> <<
> Varoson bellul a tank nem sokat er
>  >>

> Elpuhult, mindenre alkalmatlan bushraeli hadsereg szamara valoban nem. A
> valos vilagban azpnban ha tiz tankot kilonek mikozben 10 hazat
> lerombolnak, a tankkilovok sajat hazajuk irant erzett felelossege
> megallitja a tovabbi tankkilovest. Ez tortent 56 novembereben Pesten.

Ez igy volt. A muszkak brutalis viselkedeset se szabad elfelejteni se
azokat a szemet moslekokat akik a muszkakat szolgaltak sajat nepuk
ellen.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:09 EDT 2007
Article: 149224 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: YYY - Re: Na legyen egy kis kultura is.
Date: 26 Jun 2004 12:06:25 -0700

"C.M.T." <320088418710@t-online.de> wrote in message news:...
> - Mi egy bendeguz ?
> - Fiuk gyereke .
> -----------------------
> - Vádlott, giliga, miért eröszakolta meg az apácát ?
> hiszen maga nemszereti a nöket..........
> - Hátolról ugynézett ki mint ....... Zoro .
> ----------------------------
> Tenniszpálya zuhanyozója, Coloradó.
> - de jólnézel ki, kivánlak !
> - én is.....
> - István vagyok.
> - én is, de doktor..........

cmt==funar foglalkozal a roman zsido kurva anyadal

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:09 EDT 2007
Article: 149254 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: YYY - Re: Na legyen egy kis kultura is.
Date: 27 Jun 2004 04:17:50 -0700

> Kus te mocskos heber pioca.

cmt==funar foglalkozal a roman zsido kurva anyadal

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:09 EDT 2007
Article: 149255 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: ZZZ  - Re: Kadar azert nagyobb rendet tartott
Date: 27 Jun 2004 04:20:19 -0700

turan*@shaw.ca wrote in message news:<02grd0lpol4o7kk5sohpnm7omciu1r3a23@4ax.com>...

> ne hadovazz, te mar akkor becsben voltal

Ne foglalkozz velem. Inkabb nyaljal a pioca mestereidnek, torok modra.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:10 EDT 2007
Article: 149259 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Wimbledon
Date: 27 Jun 2004 08:13:29 -0700

Akar, hogy is cifrazak, Wimbledon a legaarjabb a negy nagy bajnoksag
kozt.
A palyak szarok, a labdakat ven fel vak noke es frfiak hivkak es a
reszeg biro (watts) meg nem tudd szamolni.

Wimbledon kozel se jon a Francia (French Open), Ausztral (Australian
Open) es Amerikai (US Open) bajnoksagokhoz.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:10 EDT 2007
Article: 149290 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 28 Jun 2004 03:18:13 -0700

"C.M.T." <320088418710@t-online.de> wrote in message news:...
> "Szent István"  schrieb im Newsbeitrag

> Minden stimmel csak a héber nem. Az anyja állitólag örmény
> volt de már ö sem tudta ki volt az apja. Poate vreo musca ?

cmt==funar foglalkozal a roman roman zsido kurva anyadal az ss
legenyek kedvenc szopos kurvajaval

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:10 EDT 2007
Article: 149291 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 28 Jun 2004 03:18:59 -0700

"C.M.T." <320088418710@t-online.de> wrote in message news:...
> "rock"  schrieb im Newsbeitrag

> Akinek nem inge, ne vegye magára. :-)
> Megy a pista docktor az uton,
> lát egy barna kupacot, nézi kerülgeti, majd az ujját beledugja,
> majd lenyalja. Felderül ragyás pofája, majd elorditja magát,
> itt járt funar==cmt, ideszartak, jó hogy fel-nem tapodtam.....
> Nemhiába van nekem diplomám, velem nemkönnyü kibabrálni.

cmt==funar foglalkozal a roman roman zsido kurva anyadal az ss
legenyek kedvenc szopos kurvajaval

> ;-))))))

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:10 EDT 2007
Article: 149292 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Medgyessy_pihenni,_a_munkan=E9?=
 =?ISO-8859-2?Q?lk=FCliek_dolgozni_szeretn=E9nek?=
Date: 28 Jun 2004 03:26:42 -0700

Medgyessy pihenni, a munkanélküliek dolgozni szeretnének
Mialatt Medgyessy Péter szabadságra készül, addig több százezer
munkanélküli dolgozni szeretne. A Fidesz az ő érdekükben azt kéri a
kormánytól, hogy a jövő évi költségvetés előkészítésekor alkosson
megfelelő finanszírozási rendszert és ehhez költségvetési forrásokat
is rendeljen - mondta Bernáth Ildikó, a Fidesz foglakoztatáspolitikai
munkacsoportjának tagja hétfőn sajtótájékoztatón.
-----
Mit vartak a hazaarulo avos gazember medgesitol es pioca cinkosaiktol?
Az nem lenne baj ha el menne igazi hazajaba romaniaba es ott is
maradna -- naci izrael meg jobb lenne hiszen azokat szolgalja a magyar
nep ellen.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:10 EDT 2007
Article: 149303 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?A_korm=E1ny_elutas=EDtja_az_iraki_magy?=
 =?ISO-8859-2?Q?ar_kontingens_azonnali_hazah=EDv=E1s=E1t?=
Date: 28 Jun 2004 17:40:11 -0700

A kormány elutasítja az iraki magyar kontingens azonnali hazahívását
Nem támogatta az iraki magyar kontingens azonnali hazarendeléséről
szóló indítványt az Országgyűlés Honvédelmi Bizottsága hétfői
rendkívüli ülésén: a határozati javaslat tárgysorozatba vételét hét
ellenzéki támogató voks mellett 11 nem szavazattal utasította el a
testület.
---
Miert erdekelne a hzaarulo avos gazember medgesi bandat es pioca
cinkosaikat a magyar katonak elete?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:11 EDT 2007
Article: 149327 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: France vs. England 2:1 Good game, E-Cup 2004
Date: 29 Jun 2004 17:53:40 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> [...]
> vezettek 1:0 egesz vegeig, Franciak valahogy sose tudtak megtorni az Angol
> vedelmet. Utolso 10 percnel az Angol kozonseg felalt es a himnuszukat
> enekeltek buszken.
> Reporter megjegyezte ez egy kicsit talan tul korai?!
> Igy is volt, utolso 2 percnel, Franciak rugtak egy egyenlito golt, majd 3
> perc hosszabitas mentek bele, mikor a Franciak csodalat modra, 11-es
> lehetosegehz jutottak, mivel az Angol kapus tamadta es folrugta a Franciat,
> 5-oson kivul. Sikerult is berugni, 2:1, micsoda fordulat.

Szoval ezert orjongenek a tenisz jatekosukert  -- mert mas nincs?

> JS

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:11 EDT 2007
Article: 149328 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: "Relearning" magyarul
Date: 29 Jun 2004 18:02:47 -0700

spam_this_account2003@yahoo.com (Chessitude) wrote in message news:...
> [...]
> visited school there) I recall accompanying my german grandmother for
> shopping and translating for her. I was absolutely fluent in
> hungarian, well at least in terms of a childs vocabulary. At the
> moment I cant speak it at all , I forgot about everything, it is
> really amazing. I am 23 now.Now I am trying to learn hungarian again
> from books. I dont think I need audio material since I still can read
> and pronounce correctly. Do you think I can learn it much faster with
> my background? I hope so because I love this language and the country

In Hungary, a lot of people speak German; young and old. Also, a lot
of young people speak English. You need not worry about communication
in most places of business just because you do not speak Hungarian. Go
visit, have a good time and you will pick up the language before you
know it.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:11 EDT 2007
Article: 149329 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Lendvai_szerint_az_MSZP_vegyes_k=E9pet_prod?=
 =?ISO-8859-2?Q?uk=E1lt:_gyenge_kezd=E9s_ut=E1n_er=F5s_visszaes=E9s?=
Date: 29 Jun 2004 18:05:05 -0700

Lendvai szerint az MSZP vegyes képet produkált: gyenge kezdés után
erős visszaesés
Pocsék, elfuserált fél év áll a szocialista frakció mögött - mondta
Halász János, a Fidesz parlamenti frakciójának szóvivője kedden. A
politikus az MSZP frakcióvezetőjének arra a nyilatkozatára reagált,
amelyben Lendvai Ildikó azt mondta, hogy a szocialista párt első
féléves megítélése vegyes képet mutat.
-----
Mit vartak a hazaarulo avos gazember medgesi bandatol es pioca
cinkosaiktol?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:11 EDT 2007
Article: 149335 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 29 Jun 2004 19:44:29 -0700

pemm  wrote in message news:...

> Erről valamikor valahol olvastam egy becslést. A szerző összeszedte, hogy
> hol láttak akkoriban kilőtt tankot. A végeredmény 30 körül volt. Ez elég
> komoly harcra utal.

Erre minden hazafias erzesu magyar buszke lehet. Nagyon kedves
koloradoi baratom a Corvin kozi harcos volt ahol tobb muszka tankot
kilottek. Hazafele bandukoltam a ME-tol, amikor mar reszemre vege volt
a szabadsagharcnak. Jott az uton egy muszka tank es behuzodtam egy
kapu ala. Egyszer csak egy hatalmas csattanas es a tank langba volt.
Egyszer lattam sok elesett muszkat egy rakasba ami ritka volt mivel
hamar elvittek oket. Hihetetlen, tragikus es dicsoseges idok voltak es
talan azert van, hogy azok akik azokat az idoket ateltek, azok az elet
minden percet 100%-ig elvezik es tobbnyire sikeresek az eletukbe. A
Corvin kozi baratom is nagyon jo eletet alapitott maganak Amerikaba.
1956-ba a Magyar nepet az egesz vilag tisztelte es csodalta.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:11 EDT 2007
Article: 149356 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 30 Jun 2004 17:02:08 -0700

"Szaki"  wrote in message news:<_6pEc.1863$Oq2.923@attbi_s52>...
> Sajnos nem figyelem a teniszt!

Sajnos, ha csak ne vagy teniszezo, nem erdemes figyelni mert a
magyarok nagyon gyengen szerepelnek. Monica Seles magyar szarmazasu de
nem magyar. Nagyon tetszett nekem amikor Goran Inanisivic lebaszta
amiert mint jugoszlav teniszezett. Mondta nek, hogy o nem jugoszlav
hanem magyar. Goran nem csak egy hihetetlenul tehetseges teniszezo
hanem egy Croat hazafi is. Kar, hogy nekunk nincs egy par Goranunk.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:12 EDT 2007
Article: 149357 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 30 Jun 2004 17:11:25 -0700

"Szaki"  wrote in message news:...
> Vegul is mi volt az a csattanas ami a tankot kevegezte, moltov koktel vagy
> pancel okol?

Nem tudom. A tank mogottem volt es a kapu alol nem lattam mi tortent
csak a langba borult tankot. Erdekes, hogy a katona viselt ferfiak nem
voltak hajlandok fegyvert foggni a muszkak ellen, pedig utaltak oket,
mert lehetetlennek tartottak. Europaiak kozt a magyarok talan a
legbatrabbak de azert nem vagyunk muzulman fanatikusok akik a 77-ik
menyorszagba vagynak.

Az buszke dolog, hogy a Magyar nep volt az egyeduli europai nep amlyik
fegyveresen szembe szallt a muszkakal.

> JS
>
> "rock"  wrote in message

>  hogy

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:18:12 EDT 2007
Article: 149358 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Az_elm=FAlt_k=E9t_=E9v_nem_folytathat=F3?=
Date: 30 Jun 2004 17:13:59 -0700

Az elmúlt két év nem folytatható
Pokorni Zoltán, a Fidesz alelnöke a Magyar televízió Nap-kelte című
műsorában az idei nyár politikai programjáról, a jövő évi
költségvetésről, az emelkedő árakról és az iraki szerepvállalásról
beszélt.
----
Azert kell kivagni a hazaarulo avos gazember medgesi bandat es pioca
cinkosaikat.

Home ·  Site Map ·  What's New? ·  Search Nizkor

© The Nizkor Project, 1991-2012

This site is intended for educational purposes to teach about the Holocaust and to combat hatred. Any statements or excerpts found on this site are for educational purposes only.

As part of these educational purposes, Nizkor may include on this website materials, such as excerpts from the writings of racists and antisemites. Far from approving these writings, Nizkor condemns them and provides them so that its readers can learn the nature and extent of hate and antisemitic discourse. Nizkor urges the readers of these pages to condemn racist and hate speech in all of its forms and manifestations.