The Nizkor Project: Remembering the Holocaust (Shoah)

Shofar FTP Archive File: people/l/lippai.istvan/usenet/2003/lippai.200306

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:38 EDT 2007
Article: 128485 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Gazdasagi novekedes Bartnak
Date: 21 Jun 2003 15:20:17 -0700

gilgames@aol.coma (Gilgames) wrote in message news:<20030621143654.07482.00001524@mb-m22.aol.com>...
> <<
>
> Ha mar minden ilyen jol megy akkor azt is megmondom, hogy mar evek ota
> nem volt ilyen csodas tel, tavasz es nyar kororadoban. Rengeteg ho es
> eso esett es minden kizoldult.
> >>

> Nektek jo az ha betemet a ho mint iden tavaszon? Neked igen, mert hat napig
> otthon maradhadtsz a vallaltod penzen, de masoknak?

Milyen masokrol beszelsz? Az alat a hat nap alat amit othon toltottem
"a vallalatom penzen", a vallalatomnak milliokat sporoltam. A
vallalatom nem panaszkodik (sot orul), de ha te annyira akarsz
panaszkodni, panaszkodj. Ma is dolgoztam olyan 4-5 orat, csak azert
mert valami zavart es tisztazni akartam.

Mondtad, hogy te is programozo voltal. Van egy erdekes problemam.
Jelenleg Excek macro-kal az Excel tartalmat file-okba irom, azokat egy
Windows C++ program olvassa, a vizeloszto rendszert atdolgoza es az
eredmenyeket vissza teszi egy uj file-ba. Az Excel macro a file-bol az
eredmenyt az Excel tablaba behozza.

Azt szeretnem, hogy az Excel tblak tartalmat a Windows C++ program
egyenesen, file-ok nelkul, atvegye es ugy fusson tovabb. Mar tobb
"okostol" kerdeztem de ezidaig senki se ert annyit a programozashoz,
hogy tudna hozzaszolni. Ha erre tudsz megoldast a legkozelebbi
cikkembe meg is emlitelek.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:39 EDT 2007
Article: 128488 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 21 Jun 2003 18:44:02 -0700

gilgames@aol.coma (Gilgames) wrote in message news:<20030621185436.04360.00001574@mb-m06.aol.com>...
> [...]
> cikkembe meg is emlitelek.
> >>

> Egy ilyen programot olyan 10,000 dollaret szokas irni.

Te se tudod mert ha tudnad akkor egy ket sor programrol lenne szo ami
nem $10K meg amerikaban se:-) Sebaj, igy voltam a gepkocsi javitasal
is (fiatal koromban csak orge kocsikat vettem es azokon mindent
megcsinaltam), mindent nekem kellet megoldani mert ami nekem problemat
okozott azt az atlag szerelo ugy se tudta volna megoldani. A programom
igy is szepen fut de szeretttem volna egy kicsit felgyorsitani.

> Kulonben en a kamionosokrol ujsagkihordokrol, vasutasokrol es a
> tobbieketrol beszeltem. nekem ok is emberek.

Koloradoban, aki "ember" az ertekeli a sok havat es esot tobb evi
szarazsag utan. Egyetlen "emberel" se talalkoztam aki a ho es eso miat
panaszkodott volna.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:39 EDT 2007
Article: 128489 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 21 Jun 2003 18:46:10 -0700

turan@shaw.ca wrote in message news:<3ef4e388.28104671@shawnews>...

> csak nem a megyesi? :-)>

Programozasrol volt szo. A hazaarulo avos gazember medgesirol nem kell
semmit se tisztazni.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:39 EDT 2007
Article: 128504 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 22 Jun 2003 04:42:13 -0700

> [...]
> cikkembe meg is emlitelek.
> >>

> Egy ilyen programot olyan 10,000 dollaret szokas irni. Gondolod a megemlitesed

Feltettem a kerdest egy MSD newsgroupra. Az a erzesem, hogy a valaszt
$10K alat megkapom.
------------------------------
I am using macros to transfer data from Excel tables to text files. A
Windows EXE (developed in Windows C++) reads those files, does its
thing and writes a number to a text file. An Excel macro reads the
text file and returns the value to the Excel cell.

I would like to eliminate the writing and reading of files and have
the Windows EXE read the data directly from the Excel tables.

Can this be done?
Thanks,
Rock
-------------------------------

> Kulonben en a kamionosokrol ujsagkihordokrol, vasutasokrol es a tobbieketrol
> beszeltem. nekem ok is emberek.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:39 EDT 2007
Article: 128509 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 22 Jun 2003 09:44:25 -0700

"LaszloK"  wrote in message news:...
> "rock"  skrev i meddelandet

>  napig

> Ha nem lennel ekkora seggfej mint aki vagy, akkor mar reg
> kaptal volna segitseget. Akar tolem is.
> De tessek:
> Ha lusta vagy magad megtanulni az OLE technikat (nem nagyon nehez,
> csak bobeszedu) akkor vannak kesz eszkozok, pl. a Xenomorph
> ceg arul egyet amit en is hasznaltam. Nezd meg ezt az oldalt:
>
> http://www.xenomorph.com/products/systems/excel/
>
> LaszloK

Kerdesement Lacinak irtam. A hozzad hasonlo szarevo piocak segitseget nem igenylem.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:40 EDT 2007
Article: 128510 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?Mudura-=FCgy:_G=E1l_J._korm=E1nysz=F3v?=
Date: 22 Jun 2003 09:47:12 -0700

"CMT" <32008841871001@t-online.de> wrote in message news:...
> "GFunar"  schrieb im Newsbeitrag

>  gazember medgesi

> Ebben az esetben igazad van !

Ha mar egymasra talaltak a roman piocak mennyivel jobban ereznek
makukat a roman es pioca listakon.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:40 EDT 2007
Article: 128516 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 22 Jun 2003 19:18:23 -0700

"LaszloK"  wrote in message news:...
> "rock"  skrev i meddelandet

>  ota
>  es

>  hat
>  napig

> igenylem.
>
> Ne koszongesd, nem ajanlottam fel segitseget. Csak megmutattam
> merre talalod, seggfej.

Le se szarlak te szarevo pioca de ha megint elkezdesz mocskolodni
megkapod a valaszt.

> LaszloK

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:40 EDT 2007
Article: 128555 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Itt sirdoogaltal
Date: 23 Jun 2003 16:44:09 -0700

> [...]
>  es

>  mert

>  toltottem
>  azert

>  egy
>  az
>  file-bol az

>  programozashoz,

>  nem

> Itt sirdogaltal analfabeta seggfej, hogy senki se TUD segiteni.
> Dehogynem TUD. Csak nem AKAR senki segiteni egy ilyen
> szarosszaju seggfejnek, aki vagy. Pontosan azert ami vagy:
> egy eszement analfabeta, csopogo gennyzacsko.

Nem neked hanem magyaroknak irtam te szarevo pioca. A te aljas,
gyilkos verszivo fajtad annyi kart okozott a Magyar nepnek (es
mindenki masnak sztalin szolgalataban), hogy csak a hozzad hasonlo
piocaknak van pofaja kozenk jonni es mindenbe beleugatni. Le se
szarlak titeket piocakat es csak akkor valaszolok nektek amikor mar
nagyon eroszakosan probaljatok a szaromat zabalni.

> LaszloK

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:41 EDT 2007
Article: 128573 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Date: 24 Jun 2003 03:13:01 -0700

"LaszloK"  wrote in message news:<0URJa.13229$mU6.14974@newsb.telia.net>...
> [...]
>  toltottem
>  azert

>  problemam.
>  azokat
>  egy
>  es
>  az
>  file-bol az

>  program
>  tobb
>  programozashoz,

>  nehez,

>  segitseget
>  nem

> Szegyellem a magyarsagomat, amikor lippai jelenti a "magyarsag"-ot.

Milyen magyarsagodrol ugatsz te szarevo pioca?

> LaszlloK

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:41 EDT 2007
Article: 128662 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?MSZP_p=E1rttag_teszt?=
Date: 25 Jun 2003 18:32:01 -0700

Most mar ertem miert valasztottak a hazaarulo avos gazember medgesit!!!!!
Ezek szerint az ingyenminden es dollarmillios igeretekre nem is volt szukseg?

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:41 EDT 2007
Article: 128743 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Friczy szerint jo group lenne
Date: 27 Jun 2003 18:40:57 -0700

"CMT" <32008841871001@t-online.de> wrote in message news:...
> "LaszloK"  schrieb im Newsbeitrag
>  igazsagtalan is.

>  szerint

> Asszondod ?
> Hát akkór kénytelen vagyok bocsánatot kérni Mr. Mark-tól
> ezennel nyilvánosan és irásban is. De ha már kanosszázok
> akkor minden renegáttól is egyben, az örmény Dr.Php. Lip-
> pay-tól és a renegát Gilgámesz-töl is.
> Gondolod van remény bocsánatra ? Szabnak e ki reám
> pinatenciát, vagy mi a szört, illetve szöszt ?

Bocsanat keres tettek nelkul szart se er. Ha a bocsanatkeresedet avval
kovetned, hogy eltakarodnal a roman vagy zsido listadra, akkor mar mas
lenne.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:42 EDT 2007
Article: 128761 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Traveller seeks information
Date: 28 Jun 2003 04:16:09 -0700

"Nathan C."  wrote in message news:...
> Hello, group members. I am going to Hungary next month, and have a few
> questions that I thought members might be able and willing to answer.
>
> 1.) Is it easy or at least possible to access an American bank account
> through ATM's in Budapest?

Yes

> In other cities (e.g., Eger, Pecs)?

Yes

> If so, what
> is the typical charge for a withdrawal?

Probably. Most American banks charge. Mine does not:-)

What is even better, you can open an account in Hungary and, if you
like, you can use your card to make cash withdrawals in America.

> 2) What is the equivalent in Hungarian for my first name, Nathan?
>
> 3) What is the translation of my last name, Crow? (I believe that Matthias
> Corvinus's last name translates as raven, but not crow -- is that right?)
>
> 4) Is there any equivalent or near-equivalent in Hungarian for the /th/
> sound in English? If not, do Hungarian students of English tend to have a
> lot of trouble with this sound?
>
> 5) What is the approximate rent (in forints or US dollars) for a nice studio
> apartment in a pleasant but not fashionable part of Buda? Is it possible to
> [...]

Take lots of $$$

> I thank you in advance for any help you might give. I am looking forward to
> visiting your country and learning its fascinating language (I started
> today).

he-he-he

> Regards,
>
> Nathan Crow

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:42 EDT 2007
Article: 128797 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: Re: Hova sulyedt a vilag
Date: 28 Jun 2003 14:32:07 -0700

gilgames@aol.coma (Gilgames) wrote in message news:<20030627061423.06527.00001129@mb-m17.aol.com>...
> <<
>
> Hát azt te meg honnan véled tudni, mit vártak el a sondercommandók?
>

> Wiliam Shirer: The Rise and Fall of the Third Reich. A History of nazi Germany.
>
> Tanulsagos olvasmany. A jelent mindig a multbol erted meg igazan.

Csak az a baj az angol konyvekel es a piocak propagandajaval, hogy
csak masok brutalis viselkedesevel foglalkoznak. Nagyon keveset
talalsz az angol nyelvu es pioca propagandaban sztalin es pioca
berenceinek borzalmas kegyetlenkedeserol ami az emberiseg
szempontjabol legalabb olyan borzalmas volt mint a nacike. Raadasul
magyar szempontpol (es ha ez magyar lista akkor a magyar szempont
erdekes) a nacik sokkal kevesebb kart okoztak nekunk mint a
kommunistak.

From bpgclm@yahoo.com Mon Oct  8 20:11:42 EDT 2007
Article: 128812 of soc.culture.magyar
From: bpgclm@yahoo.com (rock)
Newsgroups: soc.culture.magyar
Subject: piocak tele szivtak magukat
Date: 28 Jun 2003 18:14:18 -0700

A piocak megint tele szivtak magukat es minden aron mocskolodni akarnak.

Home ·  Site Map ·  What's New? ·  Search Nizkor

© The Nizkor Project, 1991-2012

This site is intended for educational purposes to teach about the Holocaust and to combat hatred. Any statements or excerpts found on this site are for educational purposes only.

As part of these educational purposes, Nizkor may include on this website materials, such as excerpts from the writings of racists and antisemites. Far from approving these writings, Nizkor condemns them and provides them so that its readers can learn the nature and extent of hate and antisemitic discourse. Nizkor urges the readers of these pages to condemn racist and hate speech in all of its forms and manifestations.